Tema: Re: Kur akuma palikt pakraut Vln (be Petrutes ir Kauno g.)
Autorius: Korke
Data: 2012-03-13 12:18:44
tai,kad man jos vaziavimas pasiimti, krovimas, vaziavimas grazint, dar
ispirka kazkokia butu bendraja prasme brangiau iseje :) ir kitiems
papildomu reikalu prikurta, yra kas tuo uzsiima - tegu uzsidirba is to.
O klausimas ir buvo suformuluotas taip, kad nurodant konkrecius pvz
kontoru susidarytu ispudis kas man tinka.