Tema: Re: dviratines kedutes VS vezimelis (vaikams)
Autorius: Velnias
Data: 2012-03-12 18:30:14
Aisku kedute geriau. Vezimelis tai nebent pazaidimui geru asfaltu ar kokius
dvynius vezti, per miska nepavaziuosi, tempt sunkiau, manevringumas nukencia
ir t.t. Del kuprines - taip, jeigu ji didele gali vaikui i nosi remtis (dar
priklauso ir koks dviratis), bet as tokios dideles su vaiku isvaziuodamas
neprisikraunu, be to ir zmonai galima kuprine uzkabint kad tusciomis
nevazinetu :)