Tema: Re: reikia naudoto akumuliatoriaus
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-03-12 18:13:14
skelbimu puslapius atsiversk ir ieskok. Ant dienu 100ah uz 50lt nusipirkau.
Dar nezinau, kiek ten realiai talpos belike, bet man ne i masina reikia, tai
jei liko bent 50Ah, tai ir uzteks. O jei pasirodys , kad akumas visai
nebelaiko , tai nuostoli bus tik ~25-30 po pridavimo I skupke, tad skaitau
visai verta rizikuot.

"Dainiushas"  wrote in message news:jjgfmo$kc5$1@trimpas.omnitel.net...

neseniai už 55Ah akumą mokėjau 155Lt berods