Tema: Re: auto pardavimas ukrainieciams?
Autorius: svyt
Data: 2012-03-10 22:57:08
:-) gudrumas nacionalinis ukrainieciu bruozas, visa laime kad dauguma mus
gerbia- kelis kart perklausia ar ne lietuvos rusas, ir poto pataria- rasyk -
su salyga kad neturiu pinigu dabar, bauda sumokesiu sberkasej ir paleidzia,
DAI pareigunas pats sako- tokius popierius jie ismeta, ir bauda nekaba.
trumpai- pas juos nera galimybiu isreikalaut pinigu is musu pagal ju
istatymus.

--
vyt/ /

e34 524td