Tema: Re: navigacija masinoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-10 22:49:28
Nekuklus klausimas - o tu prie elito, a ne?

"svyt"  wrote in message news:jjgeme$jnn$1@trimpas.omnitel.net...

nu as dabar samdomas darbuotojas transporto imonej, ir noreciau kad sefas
mane matytu, o tai uzknisa 2x per diena rasyt kur as esu, ypac kai is lovos
isvercia. ir tas 97proc tai tik didziosios imones, mazytes paprastai to
neturi, bet jos surenka elitini vairuotoju kontingenta, kuriam reik moket 2x
daugiau, bet jie ir dirba nevaldiskai. Kaip manai geriausi vairuotojai
palike jusu imone, ir toliau dirba uz 4000-5000 lt kaip visi like? ar visgi
uzdirba siek tiek daugiau?

--
vyt/ /

e34 524td