Tema: Re: Apie Kauno autoturgu
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 10:57:39
kazakai jomis nevazineja, jas taip pat tuoj pat parduoda, daznai dar kitiem
perekupam, tad atgalinis rysys labai tolimas, o ir tradicijos ten tokios-
akiu tau neuzriso kai ziurinejai pries pirkdamas. Ten didziausia kainos dali
sudaro muitai, o remontas ten pigus, tai jie nelabai ir verkia del
islindusiu smulkmenu.

--
vyt/ /

e34 524td