Tema: Re: Raskite du skirtumus (SAAB)
Autorius: audrius
Data: 2012-03-05 23:43:54
ne gel vilkas, laisves pr., pro ziedus pravaziuojama, 1/4 visu pravaziuojamu kilometru buna Lazdynai-Senamiestis, pro "virsu", t.y. aplinkkelis-naugarduko-kauno ir t.t.
kad buu 15L, tai reikia jau gero kamstuko ir jauciu kokiu centras-sauletekis arba visisko gazas-stabdziai

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> parase naujienu news:jj3aol$23c$1@trimpas.omnitel.net...