Tema: Re: Duju irangos veikimas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-03-05 20:36:16
jasninka, tai vadinas gerai galvojau. Pas mane taip ir yra kaip Arulis
sako - dujos kai pasibaigia tai tas indikatorius/pultelis suzviegian esavu
balsu ir ijungia bendza. Ale net nesijaucia kaip pereina. Beda ta kad ko tai
oziotis pradejo, nesikuria. Pamatarau nesivaldo kuro pompos rele, coilas
pajungtas minusu i kompa, pliusu i pliusa. Sujungus trumpikliu - siurblys
siurbliuoja ir kuriasi kuo graziausiai (berods 30 ir 87 koja). Tai va ir
mastau - jei te duju kompas sudurniaves ir kuriant neijungia bendzo
padavimo... Ale jei purkstukus atjungia tai tada bus sudurniavus signa.
Siaip ar taip ryt lupsiu panele po vairu ir zesiu koks siknarankis ten
lindo.

"netavoreikalas"  parašė naujienų news:jj30om$oob$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012-03-05 18:05:16 +0000, Shadowed said:

> Gal kas zinot - kaip dazniausiai buna... Taskines dujos (jei teisingai
> uzvadinau, nu su duju purkstukais), kai jos isijungia - ar atjungiamas
> kuro siurblys ar tik purkstukai (berods elektriniai). Cia aisku
> speliojimas is kristolinio rutulio bet gal yra koks dazniausias budas...
> Kiberas - Sahran '95 su 2,8VRu

tik purkstukai. bent jau pas mus labiausiai paplitusiose irangose tai
niekur siurblys neatjunginejamas