Tema: Re: ispejimas del parkingo vilniuj!
Autorius: esquires.
Data: 2012-03-05 10:13:22
ne karto tokio dalyko nemates. karta esu rades priminima "jus sustojote, ten
kur draudziama, kitasyk bukite atidesnis", taip pat fotografavo, kai zalio
stikerio neturejau (pirmas apsilankymas po ju pasirodymo, nes nezinojau kaip
zenklas atrodo), bet pasikalbejau su fotografu ir draugiskai issiskyrem. o
kad siaip nei is sio, nei is to uzkisinetu baudos kvitus...  nepamenu tokio
dalyko. speju skiedi.