Tema: Re: Kaunas- Insbrukas
Autorius: Korke
Data: 2012-03-04 15:42:47
vo vo, cia toks iskrypeliskas marsrutas, kad...

Pritariu pasisakiusiems uz
Varsuva-Poznan-Frankfurt/O-Berlynas-Miunchenas-Insbrukas

Kankyne baigiasi pasiekus A2 autostrada kazkur 100km nuo Varsuvos, tada
viskas puiku (na nebent uz A2 sumoketi 60zl lengvushkei i viena puse yra
prabanga), toliau viskas puikiais greitkeliais iki Insbruko. Grizinejom
ta diena, kai visoje Lenkijoje buvo didele puga, radijusha tik ir
plysojo kur keliai nepravaziuojami, kur fura uzskersavusi eisma, kur
nuosliauza kokia, o varant A2 sveicia ten viska, nors is sninga ziauriai
ir pusto, gali mint su sveiku protu, kad ir 130 ir daugiau. Pora tik
matem krapstomu is pakeles nuriedejusiu furu.

Vaziavom i prieki kaip ir visi sestadieni, pro Miunchena judejome apie
13val, i austrus varant buvo gal pora tokiu 3-5min sliauziamojo kamscios
(vokiskai Staub). O vat i priesinga puse, t.y. nuo austru sienos iki
Miuncheno tai joooo... nes juda apie 30-40 kmh, srautas, vietomis
pradingingsta, paskui vel po kokius 5-10-15km ilgio. Grizinejom darbo
diena- tai viskas sklandziai.