Tema: Re: Ar bandet kas i nuo stovejimo uzkepusi dyzelio varikliuka zibalo profilaktiskai uzpilt?
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-28 23:25:12
Uzpillt galima, blogiau nebus. Bet ash tai dariau su nuimtu karteriu (nu man tuo metu ir karteri virint buvo pribrendes reikalas), pripyliau ir palikau nakciai, nu varvejo gan greitai. Bet po to dar mirkiau su kokiu tai carb clyner penetrator, dar paskui daviau padirbt su tuo paciu lashindamas i kolika, nu susivienodino kompresija, liko max 0,5 skirtumas. Bet ar nuo zhibalo, ar nuo to penetratoriaus - chznjet.