Tema: Re: opelio remontuks
Autorius: AurimasB
Data: 2012-02-27 16:34:55
man astra F servise keitė kadaise būgnus kalades, suvedimą darė, irgi sumokėjau ~600. išvažiuoju iš to serviso i maxsima, nusiperku ko reik nuotaika gera, sakau apsisuksiu su rankiniu, kai patraukiau taip ir nebeatsileido :D nė pirmyn ne atgal.. dar kazkokie geradėjau bendė pastumt tai ranka farą įtaužė.. :D

skambinu į servisą jau penktadienis, darbo pabaiga - nieko nebera, vadybinkas sako traliukas tik pirmadieni bus atvaziuosim paimsim... nu savaitgali palikau mašina.. paskui paiškėjo kad netaip kazkaip sudėjo kalades ko pasekoje jos ten susikreipė ir užstrigo...

buvo dar patirtis kai ratus keitė varšto nedasuko, buvo kai prisuko, paskui visus raktus sulaužiau kiek turėjau neatsukau.. tai po tokių patyrimu irgi stengiuosi arba pats savaitgalį pasikrapštyt, arba jei nėra galimybės tai bent šalia būt ir stebėt..