Tema: Re: Gintautas Igaris pristato DAC produktus
Autorius: GT
Data: 2012-02-25 14:21:47
Baikit p_davotis. Gera reklama. Patiko. Kala į makaulę DAC. Trumpa. Jei
ilgiau pastuksens su DAC, nesąmoningai akys ieškos būtent šio prekinio
ženklo. Fignia, kad motciklininkas. Auto sporte irgi šalmai ir kombinezonai.
Jei kalens per TV, viskas bus gerai.
GT

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

visu pirma turbut reiketu perskaityt 'motociklininkas, kuris langu skysti
reklamavo'

--
eM