Tema: Re: Zmogo ieskau is Vilniaus raj
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-17 12:58:15
nu duok tu man ta tech pasa nuvesiu i ta kaima..

"Shadowed"  parašė naujienų news:jhl8mb$mbv$1@trimpas.omnitel.net...

neburbuliuok Vytautai, ta adresa kuris parasytas as nurasiau nuo techpaso.
Per draudima jau tikrinau, ten lygiai tokie patys duomenys. Telefonas yra
bet negrojantis... Nesinervink, bus kaip bus.

"Renookas"  parašė naujienų news:jhl835$lbh$1@trimpas.omnitel.net...

nu ble, nunest i policija ir patys suras.. nebent atlygio ieskoma...
o be to ant tech paso jei jau adresas parasytas tai labain orint galima
nuvezti atiduoti..

"Tomas M."  parašė naujienų news:jhl7lu$koi$1@trimpas.omnitel.net...

Gal turi priejima prie draudimo kontoru.(daugiau nesufleruosiu)

Tomas M.