Tema: Re: Stumdau savo aparata
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-15 11:30:07
On 02/15/2012 11:25 AM, servisas wrote:
> Jei kas nores tokia masina nusipirkt idealiai vaziuojancia is karto, tai
> abejoju ar ras:) O del taisymo, tai nebutina tu varikliu keist, pili duja,
> tepala ir vaziuoji dar koki ~50 kkm garantuotai be problemu. Ka as ir dariau
> visus tuos 8 metus.

tame ir esme kad cia eiline niekuo neipatinga masina, jos marke yra
totaliai px, svarbu vaziuotu. o tokiu puslavoniu autogide - tukstanciai.
kad idealiai vaziuotu sena masina, ji turi buti kazkuo isskirtine - i
muzieju arba i sporta koki. privest prie to 'idealiai' kainuoja kaip
keliasdesimt tavo subariku :)