Tema: Re: pigus automobilis
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-02-19 16:14:59
nu 10m sena lupena bet 20m tai jau šrotas, kur išvis kažką remontuot logikos
nėra.. jei randi nusipirkt +- tvarkinga gali drožt pora metų bet poto tik į
metalą, o 10metų senumo už poros metų dar parduosi kažkam 100proc.. +
ekonomiskesnė bus ir turbūt saugesnė..

"Tomas"  parašė naujienų news:jhquu0$gdb$1@trimpas.omnitel.net...

Renookai, viskas ka cia ishvardyjai - lygiai taip pat galioja ir 2002 metu
mashinoms. Nebent kalbi apie kazkoki tau asmenishkai pazhistama fiata,
tuomet negaliu ginchytis. O jei pajamu toki pati fiata nuo turgaus ar
autopliuso..? Gi jokiu garantiju, kad viso to kas yra ishvardyta, nereikes
pasikeist. 10 metu - jau sena lupena vistiek.