Tema: Re: Brangu
Autorius: Diamondas
Data: 2012-02-11 09:55:59
http://www.15min.lt/laikrastis  40-41 psl.

x-trail skamba idomiai uz tokia kaina tokiu metu, bet deficitas - gal dar
kazkas panasaus yra uz 25-30k?
Dzypo po sh maltis nereikia, bet i miska nuvaziuot pagrybaut/pazvejot norisi
ir dugnu bruzintis vaziuojant kur isvazineta rimtu dedziu nesinori :)
Aisku ir mieste, kad nebutu 20l sanaudos. Patikimumas arba pigus remontas
butu didelis pliusas. Galit tiesiai i privata su pasiulymais.