Tema: Re: Baltaruskija
Autorius: svyt
Data: 2012-02-10 22:55:16
:-) akurat, vaziavau per pora metu gal 20 kartu, su ivairiais grabais ne
kart nekrate,net bagazine gal tik kas 3-4 karta liepia atidaryt, ypac
efektyvu pradet klausinet kiek galima vezt negazuoto alaus medinej statinej,
arba kokiu dokumentu reik, jei vesiu paveksla pirkta andrevskij spuske, arba
kokiu dokumentu reikia parsivezt mirusia bobute is kijevo, paprastai po
tokiu klausimu iskart pasa i rankas ir vaziuok. ai dar bande baltarusas
padangas sviest kazkokiu idomiu aparatu pradejau klausinet kokiu principu,
kaip jis veikia ir kaip jis supranta jog ten kazkas yra- nes ratui
nepypsejo, o zapaskei pypsejo be pertrukio, tai irgi iskart pasiunte
lietuvos pusen, ten paziurejo i mane, paklause kur mane mate ir liepe varyt
toliau i lt. cia antradieni vaziavau kuro uzsipilt, eilini kart pravaziavau
bagazines neatidares.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!