Tema: Re: Oras taps svaresnis?
Autorius: Virus
Data: 2012-02-09 15:03:28
Ir spaudei stabdi svelniai svelniai, kad tik supuves vamzdelis nenutruktu?
:)
Realiai manai, kad staigiai stabdydamas nuo kokio 100km/h spausi pedala
silpniau, nei tikrintojas per TA? Jam reikia tik tiek, kad ratai
uzsiblokuotu
ant besisukancio stendo, realiam gyvenime tau reikia sustabdyt pusantros
tonos - skirtumas yra, ar pagal tave nelabai?
--
Virus