Tema: Re: Smugis regitrai
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 20:51:36
naujuose mersuose actros taip ir yra, jungi mirktelt o jis mirksi gal 5 sek.
kitas dalyas neisivaizduoji su kokiais grabais vazinejama lietuvoj ar i
rusija. pvz. buna kad isvis nesijungia virsutines pavaros, prie stabdziu
priprasi, jie kitaip veikia, ten is tikro yra kranas ir spyruokle, tai
pojutis visai kitas stabdant. Del spidometro tik dziaukis, jis
egzaminuotojui svarbesnis :-) Tik gaves teises pirmam darbe gausi paty
didziausia graba is turimu, kol neismokeis vaziuot. O tai ateina paskui
tokie berneliai ir pareiskia kad nedirbs, nes priekabos gale nera vaizdo
kameru, nemoka prie rampos privaziuot.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!