Tema: Re: vilniečiams ir Vilniaus miesto svečiams
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2012-02-08 15:41:34
Man tai px, taxi paslaugomis per 5 metus teko pasinaudoti gal kokius 3
kartus. Tai uztai, kad atvaziavo ir iki duru parveze, as net arbatpinigiu
duodu, tik va man keista, kodel kazo turima prasyti isedus ar islipant, juk
parduotuvej pries skanuodamas, ar degalinej kura pildamas nesakai, man cekio
nespauzdykit, ar man ceki atspauzdykit... tik ji atspauzdinus patys
nusprendziat, ar ta makulatura pasiimt, ar ismest iskart I siuksliu deze, ar
pati kasininke/as ismes ji I siuksliu deze...

"esquires."  wrote in message news:jgtj62$r4e$1@trimpas.omnitel.net...

o tai slabo pareikalauti, nepacaniska?