Tema: Re: Kiek sunaudoja auto kuro???
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 14:08:46
furos pasiles variklis ima tik litra (kol pasyla is pradziu ir 3-5 parodo).
 stovint is mano patirties yra didziulis skirtumas keliu cilindru variklis.
mano buskai lt35 ir mb 308 budavo negesinami savaite, tai mersui nakvyne
uzvedus vsiskai neitakodavo kuro sanaudu, lt 35 su 6 cilindrais per savaite
sudegindavo plius 30 litru. benzas zigulys per 8-10 val kazkada sudegino
apie 4-5 litrus. Tas pats su e36 18 tds ir e34 524td, 4 cilindru sanaudos
nesikeite juntamai (tuo metu taksavau ir istisai stovedavau) o 6 cilindru,
tuom paciom salygom dasidedavo litras 100 km.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!