Tema: Re: Žibalas ir HDI?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-09 00:23:23
va o cia geras variantas tam paciam saite radau, pompike (kaip e28) ir
elektrinis pasildymas (kaip e34), jie abu kartu labai gerai su prastu kuru,
vis pasipompuojant bent iki garazo gali davaziuot ir ten jau sildyt keist
filtra,  pilt priedus.
http://www.alibaba.com/product-gs/364095406/1_457_434_310_Auto_diesel.html?s=p

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!