Tema: Re: del PC panorma parkingo
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 13:56:30
nz, nelabai man ir idomu, sedziu kol kas namie, tai ir blevyzgoju is
neturejimo ka veikt. norejau kad zmona gimdytu kol as namie, dabar laukiau
kol atsigaus po gimdymo, jau ruosiuos kelionei, padare jau vizas, jei nesals
isvaziuosiu kita savaite ruskynan savaitei.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!