Tema: Re: Golf III programa
Autorius: Ziogas
Data: 2012-02-05 19:50:00
> esu prie kito kompo, tad dabar negaliu, tačiau esme: kur galima IS ANKSTO
> suzinot, kaip mano saskaitoje atsispides issiusti TRYS sms numeriu 1624?
> Pirksiu kate maise ir dar neaisku uz kiek pinigu?

Is anksto tiksliai suzinoti turbut niekur, nes SMS tarifas i ta numeri gali
elementariai pasikeisti kasdien, arba dar dazniau.
Konkreciai ta pacia diena nebent tavo rysio tiekejas gali pasakyti, kiek
paims is taves pinigu, bet kaip suprantu Tele-2 nera geranoriskas tuo
klausimu, nes kaip rasei, atsakymas buvo, kad kiek reikes, tiek ir
susimokesi.
Dar gali bandyt skaityti tame paciame puslapyje, kur praso issiusti SMS, gal
kur nors kamputyje yra parasyta kaina, ir jei rasi, galbut ji bus teisinga.