Tema: Re: Rammstein bilietai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-05 14:34:10
V pezdu pries tris valandas ir dar uz savo pinigus Akropoly ledus gerti. O
ir darbas iki penkiu. Geriau jau turbut tada palikti kur toliau ir su taksu
privazuot jei su traukiniu nesigaus.

O taksai normaliai ziuri į toki uzsakyma? Nera tipo, kad cia netoli ir
neveshim?

"Satrapas"  wrote in message news:jglsg3$348$1@trimpas.omnitel.net...

Nuo ketvirto auksto iki arenos butu 10-20min. priklausomai kokiu tempu eisi.
Bet jai atvaziuosi pries valanda tai ir ketvirtam ir krantinej gali buti
zhopa.
Cia pacioj pradzioj ketvirtam niekas nestatydavo,paskui ir ten pardejo
statyti.
Mano siulymas atvaziuoti kokias 3val.pries,be jokios nervatriopkes
prisiparkuoti.o likusi laiko nueisi i akropa,suvalgysi ledu,isgersi
kavos,padarysi grama  ir pn.