Tema: Re: mitas apie akumus: patvirtintas
Autorius: tOMZY
Data: 2012-02-05 10:07:17
pas mane anr E39, ijungus degima, prekines lempos paeiliui kelis kartus
trumpam uzsidega. Bet cia gal ne del to :)

"audrius"  wrote in message news:jgkhf4$kg8$1@trimpas.omnitel.net...

syvakar teko uzvedinet auto, rode -22, tai is karto sukant starteri -
sakyciau pasuko vos puse oboroto ir tyla, palaikius degima su ijungtom
lempom ~2-3sek, prasuko gan normaliai ir uzsivede

siaip, nezinau kaip kiti, bet pats netikejau situo mitu, kad reikia
"suaktyvint" akuma duodant jam siek tiek aprovos, nes iki siol pakankamai
man sekasi su akumuliatoriu pirkimu ir eksploatacija

p.s. auto svediskas, paliekamas su ijungtom trumposiom, tai esant/nesant
degimui, jos ijungiamos/isjungiamos, tai jauciu butu dar geriau is viso net
nebandant sukt starterio pirma karta