Tema: Re: Ir jokiu istoriju apie salti?
Autorius: Dikiz
Data: 2012-02-02 11:33:20
benzas su 10w60 tepalu uzsikure per max 2sekundes,akumas berods banneris
kokiu 7metu jaunumo,kasdien ~40km nuvaziuoja
1.9tdi uzsikure normaliai,tik pirmas 3 sekundes biski negraziai
dirbo/purtesi...10w40 castrolis,akumas tas su kuriuo nupirktas buvo,kiek
metu nezinau,brandas berga,kasdien ~40km irgi nuvaziuoja,tik neuzsyla
normaliai per  ~20km i viena puise... :)