Tema: Re: Uþvedimas mygtuko paspaudimu ir kaitinimo þvakës
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-02-01 11:45:40
nu nebuk runkelis, joks cia ne mitas :) pats esu viena genera taip
supleshkines :)

"Night"  parašė naujienų news:jgauha$tv1$1@trimpas.omnitel.net...

Atsimenu kazkada cia buvo diskusija apie tai ir isvada buvo, kad nixuja
nieko tam donorui ir jo elektronikai
neatsitiks "prikuriant" su dirbanciu varikliu. Cia gi el. itampa, o ne guma
kokia - kaip jus isivaizduojat, kai
prikurineji lavona, ta itampa kaip guma issitempia i apacia, o kai lavona
atjungi - pisa i virsu, pramus
generatoriaus rele ir uzkelia itampa i virsu. Ir tada visa elektronika
paruksta dumais. IMHO LT runkeliu
mitas, ne kitaip.