Tema: Re: dirzui - ne
Autorius: Apocalypto
Data: 2012-01-31 13:25:52
nu teko ir man pabuciuot ne vietoj paliktus kelmus. nu tai kazkaip dirzo net
ir nejauciau. kazkaip visa smugi sugere pagalves. tiesa jei buciau buves su
akiniais turbut viena akim nematyciau.
tuo tarpu teko girdet jog buvo kas kazkokiais uzmiescio keliais su mb
nesesesi ir teko kabint medzius. kadangi buvo neprisiseges tai isskrido is
masinos. jei butu prisiseges butu bent jau kojos kojos prispaustos