Tema: Re: BRC
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-31 10:15:28
Kaip kada... As pvz pirkau Lexus mazai naudota (nepilnai 3 metu) is
atstovybes uz maziau nei puse kainos, buvo pravaziavus 25.000 km, pateike
visa istorija, dave garantija, etc. O pardavimo priezastis - moraliskai
paseno. T.y. pirmas savininkas nusipirko auto 2007 metais, o 2009 isejo
naujas modelis, taigi nusprende, kad nori naujo, o ta atidave atstovybei,
kad parduotu :)

"svyt"  wrote in message news:jg71s7$862$1@trimpas.omnitel.net...

gal zino kai kuriais atvejais, ypac jei varinejant po kiema kas islindo
(uzkaito pvz), ar pries tai buves pirkejas ka aptiko. Mano nuomone tai
tikrai nera saugi vieta pirkt masinai, o ir nepigu ten. jei nebrangia tai
pirkciau atvaryta, jei noris apynaujes tai imciau visiskai nauja
lizingu.Kazko esu isitikines kad niekas nepardavineja uz puse kainos geros,
mazai vazinetos 2-4 metu masinos. Per tiek laiko retai pasikeicia poreikiai,
o ir pati masina per tiek dar nespeja nusibost, nespeja patapt
nebeprestizine. Tai dazniausiai arba nuvarytos valdiskos arba islides
brangus defektas, ar didele avarija, skendimas. Jei naujai netempi,
geriausia 8 metu imt uz 10-15 k, ikist dar 5 (padangos, aparatura, smulkus
remontai) ir tokia ne ka maziau patikima bus, ir modelis aukstesnes klases,
t.y savaime patikimesnis ir konfortas didesnis.
Kaip ir visur, jei ka vertingesnio perki, nevaziuok vienas apziuret. Ar bent
neskubek rinkdamasis, kai pirkau savo e36 tai ja ziurinejau 3 valandas,
nuosekliai viska is eiles, tai nusipirkus nuotykiu nebuvo, bet radau visa
puokste uzmaskuotu minusu, kas leido numust kaina beveik 2000 lt.

--
vyt/ /