Tema: Re: Terpentino DAC'as
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-01-30 11:48:08
Sia problema zinome, sie purkstukai dirba visai kitu principu negu iprasti,
jie neturi metaliniu detaliu ar spyruokliu todel nesukelio jokios korozijos,
gali ispurksti dideli srauta skyscio vienu metu. Bet jie turi ir minusu,
prie didelio salcio membrana sukieteja ir nebespeja atsitatyti. Todel
ateityje pakeisime ledo tirpiklio purstukus kitais. Kad isspresti sia
problema siulome nepalikti ledo tirpiklio per nakti masinoje.