Tema: Re: kabelis
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-01-30 09:28:35
kaina kokia uz 5m pora?

"Shadowed"  parašė naujienų news:jg487g$lel$1@trimpas.omnitel.net...

Va viena pora pamieravau ~ 5,1 m. Tinka ? Svoris apie 3 kg, tai bent pora kg
vario bus.

"RolF2"  parašė naujienų news:jg47f7$kkc$1@trimpas.omnitel.net...

tai davai , pamieruok ten po kokius 3 metriukus kiekvieno, kaipnors gal
suderinsim ka. Ziuriu kad man ju vis dazniau prireikia, o tie zaisliniai
kitaiski tai ilgis puse metro ir storis tik mobiliakam kraut ...