Tema: Re: Q; pardavimas i Peterburga
Autorius: esquires.
Data: 2012-01-27 09:32:43
tavo interesas yra isregistruoti. jei parduodi isvezimui ir LT, tada arba
kartu su pirkeju ir numeriais i regitra, arba ne pirkejo i regitra, bet tada
priduodi normalius ir pasiimi popierinius numerius. sutartis savo keliu,
abiem atvejais tau reikia. muitine pagal susitarima - neturi ka veikti ir
nori susimoketi 100-150 litu, darai tu, o siaip tai cia jau pirkejo reikalas
pasidaryti deklaracija. jokiu budu nerasai pirkejui _jokio_ igaliojimo.