Tema: Re: Ar amanoma sumontuo oro pagalves i?jungima?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-16 11:59:32
O gal butu galima kokia nuoroda į Delfi ar Feisbuka. Kazkaip norisi rimto
saltinio. Nes klausyti 20 min. postringavimo, kurio pabaigoje "However,
during the Q&A, he makes one crucial caveat." Ka as zinau.... Ciat as pats,
kaip su kokiu priplaukusiu religiniu fanatiku diskutuojant gauti argumenta -
"o tu biblija perskaityk visa, tada pasnekesim".

"Signalizacija"  wrote in message news:jf0re4$8r9$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.youtube.com/watch?v=um5gMZcZWm0
gal suprasi ka ten sneka