Tema: Re: Paluzo vectra c
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-12 09:57:49
ir toj mašinoj buvo elektrinis vairo stiprintuvas, nekalbant jau apie
važiavimą su šviesom ir kitais elektriniais navarotais?

Matai, vienas dalykas yra kaip mano sena Audi, kur visa važiavimui
reikalinga elektra yra siurblio vožtuvas su 1.5A srovės, o kitas ta
Vectra, kur viskas veikia nuo elektros.