Tema: Re: req nuomoniu
Autorius: E.D.
Data: 2012-01-09 11:34:45
Turejo vienas pazistamas ar tai 2007 ar tai 2006m. su mechanika ir 2.0
dyzeliu, tai bedu turejo su dyzeliniu varikliu, tiksliau su DPF jo
elektronika.
Pirkta nauja buvo Lietuvoj, kuras grieztai TIK is Statoilo. O DPF'o
klaidos pradejo piltis jau kazkur nuo 30 000 ridos.
Ir nuo tada, kiek pamenu, nebuvo menesio, kad del tu paciu bedu ta
masina nebutu apsilankius servise po diena-dvi.
Tai zmogus net iki garantijos pabaigos nedavazinejo - pasikeite masina.

P.S. motoroleris ne mano. Parasiau, ka buves useris papasakojo ir ka
pats maciau.