Tema: Re: Barškesiai
Autorius: markatas
Data: 2012-01-09 07:40:55
O tech apziuroje nebandei pasinaudoti tokia paslauga, kaip mokamas
vaziuokles pasitikrinimas (net vare i kita boxa, o ne ta kur paprastai visi
is eiles vaziuoja, nes sake taip gerai eiliniuose neissipurto. Bent Kaune,
tai tikrai nuosirdziai patikrino, ir aptiko pas mane virsutini sarnyra
laisvoka, nors servizuose ant keltuvu jo nemate, nes pakelus masina jis
uzsiverzdavo ir neklibedavo

markatas