Tema: Re: Rover 75 2.0 dyzelis
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-08 12:46:07
O man atrodo, kad sankaba jau nera prie tokiu eksploataciniu daliu kaip
kaladeles. Taigi ir is newsu kazkas rase istorijas apie kazkoki Mitsubishi
(lygtais garantini), kuriam sankaba kelis kartus spejo sudegt :)

"svyt"  wrote in message news:jeboe4$b3f$1@trimpas.omnitel.net...

1. musu meistrai yra blogi, ir ne tik musu.
2. sankabos keitimas eksplotacinis gedimas, jo kaip ir kalabeliu ar tepalu
keitimo galima neminet prie auto ligu.
3.teisingai, be reikalo rasiau,sankaba kaip ir stabdziu kaladeles irgi ne
vienodai devisi skirtinguose automobiliuose, pvz bmw e34 man laiko gal 100
000 km, kai e36 suedziau to pacio pigaus gamintojo per 30 000 km, jos
gerokai mazesniu plotu remias.

--
vyt/ /