Tema: Re: taksi kainos Vilniuje
Autorius: svyt
Data: 2012-01-07 16:34:25
as kai dazniausiai netoli vaziuoju, dazniausiai nuo autoserviso iki namu,
gal karta per pusmeti, man ner labai didelio skirtumo- moket 7 ar 15 litu,
tik labai nemalonu kai apgaudineja, kad ir kiek pigiau nuveza, bet jauties
kazkaip kvailai, nezinai ar palikt ant arbatos, ar jau ta arbata
"iskaiciuota-iturbinta" i kaina.
del masinos, 15 minuciu galima bet kur pasedet, svarbu kad nebut purvina
sedyne ir pageidautina nelabai prasmirdus, jei vaziuociau kur toliau
(kaunan, ar rygon i aerouosta pvz) tai jau derinciau, kad atvaziuotu koks
mersiukas o ne 1 pasatas ar kita kokia taburete xxx (neminesiu, nes izeisiu
ka nors netycia).

--
vyt/ /