Tema: Re: ne į temą. Bosh PCM 10 pjūklas
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-28 01:55:56
Kilmės šalis: Nenurodyta

Turguj melyna bosch 500W drele - 200-220 Lt. Seniuos ta pati ~270 Lt. Bet turguj sako jei tau per brangu - jimk shita - 70 Lt. Kinija. Vizualiai - tas pats. Kai pabandai ka nors paveikt su ja - skirtumas apciuopiamas. Ir vieni, ir kiti pardavejai - jama ish to paties didmenininko. Ishvados pacios i rankas lenda.