Tema: Re: remeju siena
Autorius: gopas
Data: 2011-12-27 23:26:42
Jei pagrindas normalus - tai spauda ant lipduko, bet tada dar reikės susirast, kas užklijuos,
nes jeigu niekad neklijavę, tai vargu ar pavyks :) Na dar ant tento ar kokios ten ale drobės
galima spausti, tuomet prišaudyt ant pagrindo ištempus.

Ai, daug variantų. Bet su A4 ir prišaudymu - tai gaidys gausis man rodos.