Tema: Re: Kokia kamera patartumėte
Autorius: eMeR
Data: 2011-12-26 14:47:45
On 2011-12-25 21:44:57 +0000, arunazz said:

> Bus kaip Shlipsui su vga/qvga proziku, kai vishta pakiso, o numerio
> neimanoma iziuret.
>

> "Satrapas" <rudigeris@takas.lt> wrote in message

raiška čia ne prie ko - esminį vaidmenį atlieka optika. Kad ir čia
prieš kurį laiką buvo įmesta VGA raiškos nuotrauka. Bet ten ar ne
fotoaparato buvo. Nuostabiai viskas matos…

Pats taip pat ieškaus kokybiško varianto, kadangi kelis kartus buvo
situacijos, kai tik laimingo atsitiktinumo dėka pavyko išvengt
nemalonumo, kai vien žodžiais būtų sunku ką nors įrodyti. Deja kol kas
nelabai randu. O išleist būčiau pasiryžęs, kad ir iki 1k lt.
Gana neblogai atrodo GoPro Hero 2, tačiau, kaip čia kažkas minėjo, jos
paskirtis nevisai tokia. Ir panašu, jog neturi filmavimo ratu ir pan.
Be to, mane labiausiai domintų stacionarus montavimas - kad nereiktų
imonėt ir, kad minimaliai būtų matoma - netrauktų dėmesio palikus.

R.