Tema: Re: aliuminio bako remontas
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-25 18:05:17
siaip nezinaukaip su saliarka, bet benzino baka virinant kiek zinau pagal
instrukcija turi buti pripilama vandens. nesu tuo tikras, bet niekada
nevirinam baku tai net ir nenoriu labai tvirtinti. tik mano nuomone tai
tikrai nesaugu.

"LabaiNespauda"  parašė naujienų news:jd6vs6$9b4$1@trimpas.omnitel.net...

Salerka ne benzinas, kaip bebutu.
Uztat ir galvoju, gal geriau klijuoti.
Labai daug pisnios. Net jeigu ir isimu, ispilu (kur ispylt 500 ltr
nezinauble),
tai kas is to? Ka vandens privanot pilna?