Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-21 03:55:35
1. Ne biudžetininkas ir niekada tų biudžetininkų nesuprasiu. Dykaduoniai
dauguma jų didžioji (isškyrus altruistus ir tuos, kas eina su viltimi
įnešti pokyčių)
2. Nuoširdžiai užpisa visokie keikiantys valdžią, ir vienu ar kitu
valdžios epizodu pateisinantys ir savo vagystes ir sukčiavimus. Būtent
tuo, kad neturi SAVO vertybių, o vadovaujasi taisykle - "jei anas vagia,
tai ir man galima". Jei valdžia pasikars - ir pats karsies?