Tema: Re: Nr isdavimas
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2011-12-20 10:17:29
Visos numeriu ir raidziu kombinacijos XXX000 yra vienodai
apmokestinamos, t.y. 500 lt už pasirinktą numerį ir kiti standartiniai
mokesčiai. Ypatingai gražioms kombinacijoms, kaip pvz 001 iki 009 ir
111,222, 999 yra iš karto paruošta lentelė, kur matai, kurie numeriai
dar nepaimti. Kaina ta pati. Kai rinkausi savo, buvo likę daugiausiai
666 numerių :)
Be to raidžių kombinacija būna tik fiksuotame intervale, pvz. vasarą
buvo pradedant raidėmis lyg F, G. Tad gamina buvo pasirinkti pvz GAZ001 :)