Tema: Re: IVECO STRALIS 2005 salono apšildymo valdymo gedimas.
Autorius: locked
Data: 2011-12-16 10:45:07
faktas, na o konkreciai sitam tai kaip minimum vos ne visas (!!) mikruskes
reiktu nuimti, nuvalyti po jomis, apziureti kas ten apacioj dedasi, takus,
nes kiek matosi tai kliuvo nemazai kur, melynuoja. o taip tai atstatinejes
as tuos takus tarpsluoksninius, bet kaip ir sakiau labai jau sekmes dalykas
ant kurios vietos uzsirausi, kaikur tikrai buna beda. labai didele problema
jeigu tarp sluoksniu gan giliai yra suangleje, tada buni priverstas gremzti
degesius aplinkui ir gylyn iki svarios plokstes tol, kol skyle pasidaro
neisvengiamai didele, ir deja kito budo nera, nes reikia panaikinti
susidariusius trumpus angliukinius jungimus tarp taku/sluoksniu. taigi,
kartais tokia operacija pareikalauja vaizdziai tariant visos galvos
amputacijos, ir tuo atveju manau sutiksi kad mokejimas juos taisyti ne ka
ten ir bepades... cia labai "zaidzia" konkretaus atvejo faktas.