Tema: Re: Kaip laikyt dviracius namie?
Autorius: finito
Data: 2011-12-13 14:30:20
As ant balkono sekmingai laikau ir OK. A tep a tep grandine reikia kas metai
tepti.
Didziausia beda ant balkono ne dregme ir saltis ziema, o saule vasara -
nubluko dazai is tos puses kur saule uzsviecia. Aisku reiketu ir priziureti
kad pripustos padangos butu, arba dar geriau paremti kazkuo rema kad
padangos is viso nesiremtu ant grindu.