Tema: Re: Kaledines dovaneles sau, kaip vairuotojui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-13 11:23:09
Vabasto negelbes. Namie ir taip garazas, tad poreikio nera. Problema, kai
palieki gatveje porai valandu.

"spakainas"  wrote in message news:jc73sa$biv$1@trimpas.omnitel.net...

Jei yra keli klt atliekamų, siūlau pagalvot apie webasto. Pliususai bus
visur - ir variklis šiltas ir salone temperatūra smagi. Pas mane
pigesnis varijantas - peidžerinė signalizacija su auto užvedimo
funkcija, ale pas mane dyzelis, tai kai lauke -15 tai reik minimum 15
minučių variklį kūrent, kad salonas pašiltų, kažkaip šiais ekologijos
laikais nelabai fengšuij. Bet užtat galima palikt sėdynių šildymą
įjungtą, tada prieš batus audamasis variklį užkuri su pulteliu - kol
laukan išsitabaroji, sėdynės jau ir šiltos. Signalizacija tempia
padoriai - kelis šimtus metrų, man netgi per gelžbetonines chruščiofkės
sienas kažkaip datraukia.
Dėl medinių šaratų ant sėdynių tai nežinau nežinau, labai jau
kraštutinis metodas imho, nepacanskai kažkaip.