Tema: Re: opel astra ecotekas
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-12 10:41:37
Nu nezinau, man atrodo kad vis tik gandas :) Pats vazineju su Ecotec'u 1.6
101AG tai jei vien tik po miesta (VLN) malantis gaunasi kazkur apie 8, na
gal 8,5 kazkur, bet cia visiskai netaupant, nes tas varikliukas, kaip 1.6
tai tikrai palyginti smagus ir man kazkaip ramiai vazinet nelabai gaunasi...
Uzmiesty sia vasara irgi nustebino, nes vaziuodavau daug ilgu atstumu, tai
nesieke ne 6 litru, bet cia jau nevirsijant 110 km/h :) tokios sanaudos.
Tepalus tai ka as zinau, kai pasikeiciu buna netoli max, pravaziavus 15000
buna jau minimumas likes, tai ispilu lauk viska, supilu naujus ir nebesuku
galvos, nedapylineju.  Tai va, tokie dalykai su tuo Ecotec'u :)